Comsat Corp., the U.S. signatory to the Intelsat satellite communications consortium, yesterday sued Rupert Murdoch's News Corp. and PanAmSat for $250 million in damages alleged from cancellation of a News Corp. contract to provide direct-to-home broadcasts to Latin America over the Intelsat system. In a complaint filed in Maryland U.S. District Court, Comsat said it charged that PanAmSat and its Mexican partner Grupo Televisa S.A. induced News Corp. to breach its $100 million ...

THIS CONTENT REQUIRES SUBSCRIPTION ACCESS

You must have an Aviation Week Intelligence Network (AWIN) account or subscribe to this Market Briefing to access "Comsat sues News Corp., PanAmSat over DBS cancellation".

 

Current Aviation Week Intelligence Network (AWIN) enterprise and individual members: please go to http://awin.aviationweek.com for access.

 

Not currently a subscriber? Click on the "Learn More" button below to view subscription offers.

Already registered? here.